Section for our foreign language guests
Odpowiedz

Szukam informacji o Langner, z Głogówko Królewskie

02 lis 2010, 10:48

Sehr geehrte Damen und Herren
Als neues Mitglied wende mich an Sie, da ich Informationen für meine weitere Familienforschung in Polen benötige.
Mein Urgroßvater stammt aus der Gemeinde Königlich Glugowko (Głogówko Królewskie), Landkreis Schwetz (Świecie) in Kujawien-Pommern (woj. kujawsko-pomorskie):
Hermann Richard Langner, *11.08.1886 in Königlich Glugowko
Sein Vater hieß Max und seine Mutter Berta geb. Pudlich. Kann jemand herausfinden, wie genau seine Eltern hießen, wann und wo sie geheiratet haben und ob es noch Geschwister gab?
Viele Grüße aus Berlin
Ulrich Klieboldt

Tłumaczenie / Übersetzung:
Panie i panowie!
Jako nowy członek forum zwracam się do was, bo potrzebują więcej informacji na moich badań rodzinnych Polska.
Mój pradziadek pochodził z miasta Königlich Glugowko (Głogówko Królewskie), Landkreis Schwetz (Świecie) Kujawsko-Pomorskie (woj. kujawsko-pomorskie):
Hermann Richard Langner, * 11. Sierpień 1886 w Königlich Glugowko
Jego ojciec miał na imię Max i jego matka Berta Pudlich ur. Czy ktoś może dowiedzieć się, jak dokładnie było jego rodziców, kiedy i gdzie ożenił się i czy są rodzeństwem?
Serdeczne pozdrowienia z Berlina,
Ulrich Klieboldt

Re: Szukam informacji o Langner, z Głogówko Królewskie

10 sty 2011, 00:28

Oberbergrat napisał(a):Sehr geehrte Damen und Herren
Als neues Mitglied wende mich an Sie, da ich Informationen für meine weitere Familienforschung in Polen benötige.
Mein Urgroßvater stammt aus der Gemeinde Königlich Glugowko (Głogówko Królewskie), Landkreis Schwetz (Świecie) in Kujawien-Pommern (woj. kujawsko-pomorskie):
Hermann Richard Langner, *11.08.1886 in Königlich Glugowko
Sein Vater hieß Max und seine Mutter Berta geb. Pudlich. Kann jemand herausfinden, wie genau seine Eltern hießen, wann und wo sie geheiratet haben und ob es noch Geschwister gab?
Viele Grüße aus Berlin
Ulrich Klieboldt

Tłumaczenie / Übersetzung:
Panie i panowie!
Jako nowy członek forum zwracam się do was, bo potrzebują więcej informacji na moich badań rodzinnych Polska.
Mój pradziadek pochodził z miasta Königlich Glugowko (Głogówko Królewskie), Landkreis Schwetz (Świecie) Kujawsko-Pomorskie (woj. kujawsko-pomorskie):
Hermann Richard Langner, * 11. Sierpień 1886 w Königlich Glugowko
Jego ojciec miał na imię Max i jego matka Berta Pudlich ur. Czy ktoś może dowiedzieć się, jak dokładnie było jego rodziców, kiedy i gdzie ożenił się i czy są rodzeństwem?
Serdeczne pozdrowienia z Berlina,
Ulrich Klieboldt
Ja znalam Pana Alfonsa Langnera ze Swiecia to napewno rodzina mam nawet jego zdjecie Niestety stawiam pierwsze kroczki i na laptopie i w genealogi nie potrafie przesylac fotek Ali byl majstrem w Zakl Rowerowych mieszkal w Bydgoszczy na ul Warminskiego a zmarl kilka lat temu na ul.Siemieradzkiego 3/9 To byl cudowny zawsze usmiechniety czlowiek o ogromnej kulturze Mial blekitne dobre oczy i wogole to byl cudowny mily inteligientny Pan Zosia

Tłumaczenie / Übersetzung:


Ich habe Herrn Alfons Langner aus Świecie gekannt, es ist ganz bestimmt ein Verwandter. Ich habe sogar sein Foto. Leider bin ich gerade dabei die ersten Schritte auf dem Gebiet Laptop sowie Ahnenforschung zu tun und kann noch keine Fotos verschicken. Ali war Meister in der Fahrradfabrik, er wohnte in Bydgoszcz Warminskiego Straße und ist vor ein paar Jahren in der Wohnung an der Smieradzkiego Str. 3/9 gestorben. Es war ein wunderbarer und immer lächelnder Mensch, der über gute Umgangsformen verfügte. Er hatte blaue Augen und überhaupt war es ein wunderbarer netter und intelligenter Herr.

Zosia
Odpowiedz